Traxxas Rustler 1:10 HD RTR červený

Traxxas Rustler 1:10 HD RTR červený

Značka: Traxxas

266,5 EUR
30 Najnižšia cena za 30 dní: 266,5 EUR

Dostupnosť: backorder

Dostupné v ďalších obchodoch

Popis produktu

Charakteristika:RC model auta Rustler 1:10 HD RTR, je poháňaný stejnosměrným motorom Titan 550 a regulátorom XL-5 pre napájanie 2S LiPo akumulátormi. Model jazdí až 48 km/h! Navyše je továrensky vybavený sadou Extreme Heavy Duty pre vysokú odolnosť a exkluzívnym bez-sponkovým systémom upínania karosérie. Všetko pre prevádzku je obsahom balenia vrátane vysielača, pohonnej batérie a USB-C nabíjača. Konstrukcia s nylonovým šasi poskytuje vysokú pevnosť, odolnosť a model je zároveň ľahký a hbitý. Pre náhon zadných kolies je použitá osvedčená prevodovka Magnum 272 s nastaviteľnou trecou spojkou. Vďaka uloženiu motora až za zadnou nápravou je zabezpečená vysoká trakcia. Výborné jazdné vlastnosti sú dané presnou geometriou zavesenia a v kombinácii s dlhým zdvihom ramien prekonáte aj náročnejší terén. Regulátor so tromi jazdnými režimami zaručí zábavu dospelým aj deťom vďaka možnosti obmedzenia výkonu na 50%. Ovládanie zabezpečuje vysielač TQ 2.4 GHz s precíznou mechanikou riadenia. K dispozícii je samozrejme široká paleta tuningových dielov, vrátane kompletných náhradných. Přehled novinek Instalovaná sada Extreme Heavy Duty Továrne inštalovaná sada zavesenia a prvkov pohonu pre vysokú odolnosť - Extreme Heavy Duty, je vyrobená z tých najodolnejších materiálov, ktoré spoločnosť Traxxas používa. Bezsponková karoséria Unikátny systém uchytenia karosérie pomocou zobáčikov v podbehoch kolies, umožňuje rýchlu a jednoduchú výmenu batérie a čistý vzhľad modelu neruší klipy. Na rozdiel tradičných stĺpikov s klipmi prilieha karoséria k bezsponkovému držiaku oveľa väčšou plochou a nepraská. Konstrukcia Šasi je vyrobené z nylonu, ktorý je pre vyššiu pevnosť a húževnatosť plnený sklenými vláknami. Šasi je priestorovo tvarované, aby malo vysokú tuhosť. Motor s prevodovkou a diferenciálom je umiestnený v zadnej časti modelu. Pohonný systém tvorí kompaktný uzavretý celok, čo robí z RC modelu auta Traxxas Rustler nenáročný model. Převodovka, stavitelná disková spojka a planetový diferenciál Převodovka, disková spojka a planetový diferenciál sú uzavreté do jedného kompaktného celku. Převodovka s trecou spojkou spoľahlivo prenáša výkon motora na nápravy, planetová prevodovka diferenciálu Magnum 272™ má ozubené kolesá vyrobené z kalenej ocele. Tento systém vyžaduje absolútne minimálnu údržbu. K dispozícii sú pastorky a ozubené kolesá s rôznymi počtami zubov, takže si môžete model presne vyladiť pre rýchlostné aj technické trate. Třecí spojka Třecí spojka Revo Spec Torque Control zabezpečuje plynulý prenos výkonu a je staviteľná. Správne nastavená miera preklzu chráni pohonné ústrojenstvo, pričom neznižuje akceleráciu modelu. Olejové tlumiče Olejové tlumiče s vysokým zdvihom využívajú duálne X-kružky pre dokonalé utesnenie a perfektný chod. Robustný dizajn v kombinácii s vysokým objemom oleja dokáže absorbovať aj tvrdé nárazy v ťažkom teréne. Tlmiče si môžete naladiť podľa svojich predstáv úpravou pružín a zmenou viskozity oleja. Kola a pneumatiky Rustler jazdí na agresívnych chromovaných 6-paprskových kolesách 2.8". Jedinečná pryžová zmes pneumatík Alias má vysokú priľnavosť na širokej škále povrchov vrátane hlíny, trávy, betónu aj kameňov. Zadné pneumatiky s hrotmi step-pin, zabezpečujú výbornú trakciu v teréne, zatiaľ čo predné pneumatiky s drážkami skvele držia jazdnú stopu. Servo řízení Digitálne servo štandardnej veľkosti Traxxas servo 2056 6.2kg.cm vodoodolné so stejnosměrným motorom a nylonovými prevodmi má moment 6.2 kg.cm a rýchlosť 0.20 s/60°@ 6.0 V. Pre odolnosť voči vode* je krabička serva osadená tesnením. Výkonný motor Titan 12T Model auta je osadený modifikovaným stejnosměrným motorom Titan série 550 12T. Motor má o 30% vyšší výkon než konvenčné motory 540. Rotor v zadnej časti motora obsahuje vrtulku, ktorá vháňa vzduch do motora a účinne ho chladí. Elektronický regulátor Traxxas XL 5 Vodoodolný* elektronický regulátor Traxxas XL-5 so tromi jazdnými režimami, podporou moderných vysokokapacitných LiPo akumulátorov a jednoduchým ovládaním tlačidlom EZ-Set™. Regulátor XL-5 je vybavený tréningovým režimom, ktorý obmedzuje plný plyn na úroveň 50%. Vďaka tomu sa môžu začínajúci vodiči alebo deti postupne oboznámiť s vlastnosťami modelu a pripraviť sa na plnú silu auta. Tepelná ochrana, pozlátené konektory a neuveriteľne malý vnútorný odpor sú devízou tohto regulátora. Režimy regulátoru XL 5 Sport: Výchozí režim, je možná jízda vpřed, brzdění a jízda vzad. Race: Režim vhodný pro závodění. Je možná jízda vpřed a brz

Špecifikácie